poniedziałek, 15 grudnia 2014

pocztówki w Torunia

Toruń przywitał mnie deszczem, ale dzięki temu zrobiłam cudne zdjęcia nocą:) Nie ma co narzekać w mieście piernika nie byłam już kilka lat, więc czułam się jak na prawdziwej wycieczce. Dużo fotek, spacer w deszczu i nowa parasolka. Na szczęście kiedy dołączył do mnie M. pogoda się poprawiła i mogliśmy zwiedzać Stare Miasto razem. Baaardzo liczyłam na Toruński Jarmark Bożonarodzeniowy, ale się zawiodłam. Mam nadzieję, że to dlatego, że zjawiliśmy się tam pierwszego dnia, ale liczyłam na coś więcej.
To już mój drugi jarmark świąteczny, może uda mi się odwiedzić jeszcze jeden, ale napiszę o tym jak dotrę na miejsce...
Poniżej fotki z całego dnia, ale w kolejnych postach więcej o piernikach oraz o wspaniałej pierogarni, która mnie zachwyciła i chcę tam wracać jak najczęściej!

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz