niedziela, 14 grudnia 2014

Warmiński Jarmark Świąteczny


     Grudniowe wpisy zaczynam fotorelacją z Warmińskiego Jarmarku Świątecznego w Olsztynie. To już po raz szósty Olsztyn na chwilę zamienił się w bajkową świąteczną krainę. Jest coraz więcej straganów z rękodziełem, ale mi w dalszym ciągu brakuje tych z ciekawym świątecznym lub regionalnym jedzeniem. Są wędzone kiełbasy i chleb, ale to zdecydowanie za mało. Czekam na kandyzowane jabłka, orzechy w karmelu i inne przysmaki. A tym czasem spacer co roku umila mi kubeczek grzanego wina, po którym zawsze lekko szumi mi w głowie;) A może to atmosfera;)
     Muszę przyznać, że w tym roku doceniłam moje miasto i uważam, że Starówka wygląda naprawdę pięknie dzięki iluminacjom na kamienicach.
     Ostatni prezent kupiliśmy właśnie tam - nalewkę o tajemniczo brzmiącej nazwie "Żenicha" i dżem z derenia. Degustacja już w Wigilię;) Wszystkie prezentu zakupione i spakowane. Czekam na święta. A Wy?















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz