poniedziałek, 30 grudnia 2013

fotomigawka - podsumowanie roku 2013

Już jutro Sylwester i nowy 2014 rok. Czy będzie lepszy niż poprzedni? Co przyniesie? Czy ud mi się zrealizować wszystko co zaplanowałam? Tego nie wiem, mogę jednak podsumować ten 2013 r. Zaczął się najtrudniejszym egzaminem w moim życiu, do którego przygotowywałam się kilka miesięcy. W tym roku zaczęłam również nowy etap w moim życiu - nareszcie zaczęłam pracować na własny rachunek. Na razie powolutku uczę się wszystkiego, ale jestem ogromnie zadowolona. Te wszystkie wydarzenia spowodowały, że musieliśmy zrezygnować z wyjazdu w moje kochane góry, ale nic straconego, wybiorę się tam w przyszłym roku (to moje główne postanowienie noworoczne!). Na szczęście mieszkam w mieście pełnym jezior. Jednak moją największą miłością tego lata okazał się rower. Moje cudowne "dwa kółka" woziły mnie wszędzie, nad jezioro, na wycieczki i do pracy. Mam nadzieję, że sezon 2014 zacznę jak najwcześniej:)

Bilans wypadł dodatni, a poniżej zdjęcia, które są fotomigawką z 12 miesięcy mojego życia,

Miłego oglądania!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz