wtorek, 8 lipca 2014

Lemoniada z limonką i rabarbarem

Jest lato, jest upał:) Uwielbiam lato, kojarzy mi się z wolnością. Latem dni są długie, a noce szalone, strój niezobowiązujący, a nasze menu bardzo różnorodne. W zeszłym roku stałam się fanką lemoniady, miałam jeden sprawdzony przepis (tu) i taką oto lemoniadę piłam całe wakacje.  W tym roku postanowiłam trochę poeksperymentować.
Na początek proponuję limonkę i rabarbar.



Lemoniada z limonką i rabarbarem
składniki:
- 1,5 l wody mineralnej niegazowanej;
- sok wyciśnięty z 2 limonek;
- 0,5 łodygi rabarbaru;
- ok. 30 listków mięty;
- 5-6 łyżek brązowego cukru;

Liście mięty utrzeć z 1 łyżką brązowego cukru. Przełożyć do dzbanka i zalać sokiem z 2 limonek. Wlać wodę mineralną i posłodzić pozostałym cukrem. Dodać pokrojony w 1cm kostkę rabarbar. Odstawić na kilka minut. 
Przed podaniem dodać kilka kostek lodu.

Smacznego!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz