środa, 4 czerwca 2014

CUD MIÓD BOX


Długo przyglądałam się tej inicjatywie, jednak każdy z zaprezentowanych box'ów był bardzo interesujący. W maju zdecydowałam się w końcu zamówić box i przetestować na sobie zawarte tam produkty.
Pięknie zapakowana paczka została przesłana kurierem, kiedy go pożegnałam poczułam się jak małe dziecko rozpakowujące długo wyczekiwany prezent.



W środku znalazłam pięć wspaniałych produktów oraz opis producentów. Ogromnym plusem jest to, że pyszności, które znajdują się w box'ie są produkowane przez nieduże polskie firmy, które przykładają ogromną uwagę do jakości swoich produktów. Wszystko jest piękne i eleganckie.


Jest to mój pierwszy box, ale z pewnością nie ostatni:)

Wszystkich zainteresowanych odsyłam na stronę CUD MIÓD BOX


1 komentarz:

  1. Ale fajny pomysł :) Nie wiedziałam, że można kupić takie pudełka z żywnością :) Ja sama kupuję tylko ShinyBoxa z kosmetykami. Dobrze wiedzieć, że jest jeszcze kulinarna opcja :)

    OdpowiedzUsuń