poniedziałek, 18 września 2017

One day in...Ahlbeck

Kiedy patrzę na te zdjęcia, aż trudno mi uwierzyć, że zostały zrobione jednego dnia w ciągu kilku godzin. Ze Świnoujścia do Ahlbeck można dojechać rowerem lub dojść pieszo po doskonale przygotowanym deptaku. Można też spacerować plażą, ale to miasteczko jest tak urocze, że warto wybrać deptak.
Bardzo mi się tam spodobało. Prosta elegancja i brak wszechobecnych w Polsce reklam pozwolił delektować się widokami. Wschodnią część Niemiec odwiedziłam drugi raz (kilka lat temu zwiedzaliśmy Drezno) i teraz wiem na pewno, że Niemcy są warte mojej większej uwagi. Mam już wstępny plan, ale napiszę o nim kiedy indziej. Teraz zapraszam do oglądania widokówek z Ahlbeck. Hitem są plażowe kosze, które tworzą wyjątkowy klimat.
Miłego oglądania!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz