środa, 18 września 2013

Jesienne ciasto z jabłkami

    Pogoda nie sprzyja już wycieczkom rowerowym i długim spacerom, które zapełniały mój czas wolny przez ostatnie miesiące. Wyjęłam z szafy ciepłe swetry i skarpety, a cieniutkie letnie sukienki schowałam głęboko do szafy, niech czekają na mnie do przyszłego roku. 
     Nowo zyskany czas przeznaczyłam na pieczenie i oczywiście bardziej regularne blogowanie;) W domu unosi się przyjemny smak ciasta, a ja oglądam zdjęcia z wakacji. Nie ma nic przyjemniejszego niż kawałek świeżo upieczonego, jeszcze gorącego ciasta. 
     Dziś upiekłam ciasto z jabłkami, na które przepis już zamieściłam na blogu (tutaj). Tym razem jednak zamiast przyprawy do piernika użyłam brązowego cukru muscovado i cynamonu - w baaardzo dużej ilości.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz